Stella

Alla inlägg under februari 2011

Av Stella - 20 februari 2011 10:54

Tjenare!

Nu har jag hittat tillbaka till bloggen igen!

På morgon fyller jag 1 år. Undra om det är något speciellt med det? Det är väl bara att vänta och se.

Idag ska vi till mormor och träffa kusiner. Hoppas att det blir mycket bus! Nu är det 20 - grader här! Men igår var de andra i flocken och köpte ett täcke till mig. Mest för att jag inte skulle bli så blöt. Men lite gosig är den också. :)


  Det här är ju också ett sätt att sitta på.


Ser ni min kala fläck på vänster framben?

Matte är lite bekymrad över vad det kan bero på.


Hejdå! Hörs i morgon!

Av Stella - 1 februari 2011 20:11

Tjena alla digg-doggar!

Hur är det med er? Det var ganska länge sen jag var här. Tyvärr..

Men det ska det bli bättring på. Idag så var jag i djuraffären och klippte mig! Det gick bra. Matte tycker att jag vart väldigt smal utan päls. Men vad trodde hon egentligen ?!


Kram Stella

Presentation


Hej, jag heter Stella och är en busig lagotto på 2 år.
Hoppas ni kommer gilla min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards