Stella

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Nyklippt

Av Stella - 4 oktober 2010 18:58

I onsdags var jag och klippte mig. Dom både klippte klorna, drog ur hår ur öronen på mig och klippte mig. Men jag var så fin o duktig sa dom! och dom hade aldrig klippt en sådär ren o fin hund! ;)

  

Före bilderna

  

Va stor jag har blivit! :O


  

Ooooh va glad jag är!!


  

Ä ja snygg eller ??


  

"En ny hund har vi fått" var vad jag hörde när jag kom hem från frisören.


   

Maaat!!!


Nu är det dags o fixa till lite på bloggen tycker jag... Vi ses nästa gång o förresten är det kanelbullens dag idag och jag har inte fått nån än!!! :(


Ha det bra allihopp! 

 
 
Stella o Doris

Stella o Doris

6 oktober 2010 09:02

Det klipps visst lite överallt just nu, ganska skönt att bli av med lite päls!
Du blev jättefin, men jösses så du har växt, du var ju liten valp nyss :-)

http://blondinstella.bloggagratis.se

Stella

11 oktober 2010 18:57

Det är ju bra att vi inte behöver frysa när vi har klippt oss heller! :-)

 
Ingen bild

Brorsan Bellman

10 oktober 2010 21:29

Hej igen Stella!
Jag har också nyss klippt mig. Min matte och jag var på klippkurs. Först bråkade jag jättemycket, men sedan var jag snäll hela tiden. Nu är jag sjuk. Jag har ont i mina öron och jag har blivit opererad. Jag hade ett navelbråck när jag föddes och veterinären sa att jag måste operera mig. Nu har jag haft en stor "tratt" över huvudet i sex dagar och jag ska ha den i fyra dagar till. Det är hemskt! Hoppas att du slipper det syrran! Hälsningar Bellman

Stella

11 oktober 2010 18:53

Hej vad kul att du hör av dig. Matte undrar ibland om du är lika busig som jag är? Jag förstår inte vad hon menar men... Usch, jag förstår att det måste vara hemskt att gå runt med en "tratt" på huvudet. Jag skulle bli alldeles tokig.
Hoppas vi pratar mer snart.
Hälsningar syrran Stella.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stella - 29 juni 2012 09:29

Har börjat blogga nu igen fast på www.stellabellas.devote.se istället! Kika gärna in och läs och kommentera, kramar Stella ...

Av Stella - 13 juni 2012 15:35


Hejsvejs! Stella här.  Idag fick matte sommarlov! Skönt att hon är hemma och tar hand om mig! ;) Hon ska inte få en enda lugn sekund. Hehehe. Nu ska matte gå ut på promenad med mig, vi hörs!     ...

Av Stella - 8 april 2012 13:06

Glad påsk på er alla kompisar! Nu är jag tillbaka på banan igen! Idag var jag ute på en promenad med familjen. Det är så härligt att springa lös!!     Kul att bada!    Det fanns till och med massa konstiga fåglar där! Dom var roliga a...

Av Stella - 19 augusti 2011 15:08


Usch, vilket väder vi har! Det bara regnar och regnar. Men inte ska man deppa för det! Då kan man ju passa på och vara inne och mojsa i mattes mysiga säng. :) Matte och jag har gått 2 skogspromenader idag! Jag älskar att gå i skogen. Springa lös,...

Av Stella - 20 maj 2011 18:48

Hejsanhejsan! Stella här. Matte och jag har börjat i agility! Nybörjar agility så att vi kan alla hinder och så. Men det är väl ingen konst enligt mig. Matte tycker att jag är väldigt rastlös. Tycker inte jag, det är ju tråkigt att stå och vänta på...

Presentation


Hej, jag heter Stella och är en busig lagotto på 2 år.
Hoppas ni kommer gilla min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards