Stella

Alla inlägg under augusti 2010

Av Stella - 15 augusti 2010 15:14

Hejsan svejsan

nu har vi varit och plockat kantareller. Här kommer lite bilder. :)


  Inte världens snyggaste bild eftersom "kamera snodden" kom ivägen.


  Skogen och min rumpa!  

  Väldigt fint och mysigt!


  Det fanns mycket kottar där!!


  Sen vart jag törstig och när vi ändå skulle gå över en bäck så   Jag gick i och badade tassarna också :)


  Var är mattes mamma?!

  Där var hon ju!


  Matte och jag lekte kurragömma. Jag vann!!!!


Såhär mycket hittade vi hos mormor på mattes pappas hemliga ställe.....

  och (ungefär) så här lite fick vi på ett annat ställe.


  Jag bland blåbärsrisen.




Det var mysigt idag i skogen. :) Kul också. Fast jag var helt slut körd efteråt. Matte och mattes mamma gick ju åt ett håll och mattes pappa åt ett annat håll så jag sprang fram och tillbaka. Men jag tyckte att det bara var kul!   


Ha det så bra!

Vi ses kram Stella.

Av Stella - 11 augusti 2010 12:44

Hej igen...

Vad skönt och bara säga.. "hej igen" Har verkligen saknat er alla men matte har aldrig lyssnat på vad jag har sagt! Jag sa: - Matte, nu måste vi ta och göra ett inlägg, annars kommer ju min blogg bara stå där och ruttna i all evighet!

- Äh struntprat! Det tar vi en annan dag.

Men nu är jag tillbaka. Hmm.. Va gjorde vi igår... Jo, heh... vi var i stugan som vanligt som jag brukar skriva men det var vi fast vi åkte dit på kvällen sen åkte vi hem. Vi tittade på Allsång på Skansen. Inte världens bästa program men det duger gott för mig.

Åååh, har ju inga bilder den här gången heller. Jag får ta och försöka gräva fram den någon stans. Undra var de var jag grävde ner den ?

Okej nu ska vi nog inte prata mera om det. Jag börjar bli stor nu.. Ellerhur? Här kommer en bild. Matte säger att jag börjar få långa ben.

 

Inte världens bästa bild men jag börjar faktiskt att hålla med matte om att jag har väldigt snygga långa ben!

Snart börjar nästa hundkurs också! Unghundskursen, matte hoppas att jag inte ska behöva stå i skamvrån den här gången!

Nåja... det var nog inte det intressantaste inlägget hittils men nästa gång då ska ni få se på bilder!!

Haha


Ha de gött allihop!

Kram Stella

Av Stella - 5 augusti 2010 11:19

Åååh, vad skööönt och se min ljusgröna färg och börja skriva på igen. Visst har jag och matte varit slarviga på sistone! Ni borde skälla på oss och lägga in en liten kommentar! Nedå.. Det behövs inte. Igår var jag i stugan hela dan och sprang runt! Skönt och få springa av sig lite ibland. För där får man va lös, hörreni. Hemma går det inte så bra och ha mig lös på gräsmattan för det är inte det lättaste att få tag på mig, när inte jag vill gå in!   

Men ibland är det bara roligt när matte jagar mig på gräsmattan. Men när hon blir arg är det inte (jätte) kul längre...Här kommer mina två små bilder:

    Semester ska man njuta av!


Nu ska vi åka och köpa hundben till mig. :) Gottigottgott!!! Hohoho,.. Längtar tills dem kommer tillbaka igen.. Ha de gött!!

Pussar

Presentation


Hej, jag heter Stella och är en busig lagotto på 2 år.
Hoppas ni kommer gilla min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards