Stella

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Stella - 11 juni 2010 15:32

Tjenamors!

I dag har jag klippt mig för första gången.   

Jag var duktig. Jag satt bara och nästan somnade. Det tyckte dom andra var konstigt   

Såhär blev jag:

 

Vad tycks?

 







Vi har varit hos mormor.       På Nationaldagen. Det var många fina flaggor då. Det här är våra grannars flaggstång.



 

Jag hittade en jättestor gräshög som var mysig ...  ( hos mormor )

 

  

Kolla en sån fin blomma..

 

  

Leka med min boll, det är skojigt det!

 

 

Ha det så bra alla vänner som läser! :)

Hejdå.   

 

P,S,

På onsdag så har matte skolavslutning och sen för hon sommarlov guud så skönt!! För både mig och henne.

 

 Svar på komentarer;

________________________________________________

 

Anneli

 

Tack det samma! Stella är mycket bättre i ögat nu. Nu är hon som vanligt igen.

Hälsa mamma och dom andra!

Från Stella, o matte.

 

_________________________________________________

 

Elliot

 

Visst är det skönt och sova på alltanen, då är det inte bara jag som gillar det då..

Hoppas att du hade det mysigt med Stella & Doris. :-)

Nospuss

från Stella o matte.

 

__________________________________________________




Presentation


Hej, jag heter Stella och är en busig lagotto på 2 år.
Hoppas ni kommer gilla min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards