Stella

Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

Nu är det dags för fredags mys...

Av Stella - 7 maj 2010 19:17

Äntligen fredag!

Nyss har jag varit ute på skogspromenix.    Skojsit skojsit!

I morgon ska vi åka en lång biltur, ända till mjölby i östergötland och hälsa på mattes kusiner.

För några dagar sedan lärde jag mig att gå i trappan!


  

Jag kunde absolut inte sluta och springa upp och ner för trappan.

 

Just nu är jag väldigt busig!! Man får ju inte bitas i kläderna men strunt samma! Lite kul måste man väl få ha!   


  

Kolla vad fina blommor som matte plockade!   


  

Mmmm.. Fredags godis!

 

 



Hejdå.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stella - 29 juni 2012 09:29

Har börjat blogga nu igen fast på www.stellabellas.devote.se istället! Kika gärna in och läs och kommentera, kramar Stella ...

Av Stella - 13 juni 2012 15:35


Hejsvejs! Stella här.  Idag fick matte sommarlov! Skönt att hon är hemma och tar hand om mig! ;) Hon ska inte få en enda lugn sekund. Hehehe. Nu ska matte gå ut på promenad med mig, vi hörs!     ...

Av Stella - 8 april 2012 13:06

Glad påsk på er alla kompisar! Nu är jag tillbaka på banan igen! Idag var jag ute på en promenad med familjen. Det är så härligt att springa lös!!     Kul att bada!    Det fanns till och med massa konstiga fåglar där! Dom var roliga a...

Av Stella - 19 augusti 2011 15:08


Usch, vilket väder vi har! Det bara regnar och regnar. Men inte ska man deppa för det! Då kan man ju passa på och vara inne och mojsa i mattes mysiga säng. :) Matte och jag har gått 2 skogspromenader idag! Jag älskar att gå i skogen. Springa lös,...

Av Stella - 20 maj 2011 18:48

Hejsanhejsan! Stella här. Matte och jag har börjat i agility! Nybörjar agility så att vi kan alla hinder och så. Men det är väl ingen konst enligt mig. Matte tycker att jag är väldigt rastlös. Tycker inte jag, det är ju tråkigt att stå och vänta på...

Presentation


Hej, jag heter Stella och är en busig lagotto på 2 år.
Hoppas ni kommer gilla min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards