Stella

Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Alldeles nytt hem.

Av Stella - 24 april 2010 17:27

Idag har jag kommit till ett alldeles nytt hem. Min nya matte säger att jag ska bo här nu. Det var mysit att åka bil, jag låg i mattes knä och blev kliad.

Såååå gott! Sen följde jag med matte in och köpte ett koppel och ett halsband. Supersnyggt var det! Fast det var inge skönt! Jag bet i det och försökte att få av mig det men då kom matte och skällde på mig och knäppte av mig det. Det var skönt. Har nyss sovit en liten stund.. Riktigt skönt!

Nu ska jag vila lite till ;) eller busa med matte lite. Men först ska jag visa några bilder.


Här är jag när vi åker hem till mitt nya hem. :)


   

Maaat!! Gotti gott!


   

Jag ska ha bollen därborta..


   

Äh, strunt i den.. Det finns ju så mycket annat att kolla på!

 

  

Jaa, du Sälis, vad ska vi nu hitta på?

 

  

Snygg rumpa va?

 

 

Hejdå.   


 
 
Ingen bild

sosso

25 april 2010 08:47

så sött asså

 
Stella & Doris med matte Lotta

Stella & Doris med matte Lotta

25 april 2010 09:14

Åhh va kul med en ny liten Lagotto som har blogg, vilken liten skönhet du är Stella Bella! Var bor du någonstans och vilken uppfödare kommer du ifrån?

Ha det nu gott och bo in dig i ditt nya hem!

http://blondinstella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stella - 29 juni 2012 09:29

Har börjat blogga nu igen fast på www.stellabellas.devote.se istället! Kika gärna in och läs och kommentera, kramar Stella ...

Av Stella - 13 juni 2012 15:35


Hejsvejs! Stella här.  Idag fick matte sommarlov! Skönt att hon är hemma och tar hand om mig! ;) Hon ska inte få en enda lugn sekund. Hehehe. Nu ska matte gå ut på promenad med mig, vi hörs!     ...

Av Stella - 8 april 2012 13:06

Glad påsk på er alla kompisar! Nu är jag tillbaka på banan igen! Idag var jag ute på en promenad med familjen. Det är så härligt att springa lös!!     Kul att bada!    Det fanns till och med massa konstiga fåglar där! Dom var roliga a...

Av Stella - 19 augusti 2011 15:08


Usch, vilket väder vi har! Det bara regnar och regnar. Men inte ska man deppa för det! Då kan man ju passa på och vara inne och mojsa i mattes mysiga säng. :) Matte och jag har gått 2 skogspromenader idag! Jag älskar att gå i skogen. Springa lös,...

Av Stella - 20 maj 2011 18:48

Hejsanhejsan! Stella här. Matte och jag har börjat i agility! Nybörjar agility så att vi kan alla hinder och så. Men det är väl ingen konst enligt mig. Matte tycker att jag är väldigt rastlös. Tycker inte jag, det är ju tråkigt att stå och vänta på...

Presentation


Hej, jag heter Stella och är en busig lagotto på 2 år.
Hoppas ni kommer gilla min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards